دانلود انیمیشن مسابقه ی رو کم کنی (دوبله فارسی) Underdogs aka Metegol 2013
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود انیمیشن مسابقه ی رو کم کنی (دوبله فارسی)

Underdogs aka Metegol 2013

نام کارتون: مسابقه ی رو کم کنی – Underdogs aka Metegol | سال تولید: 2013

ژانر:ماجرایی، خانوادگی | مدت: 106 دقیقه | محصول آرژانتین و اسپانیا

زبان: دوبله فارسی | فرمت تصویر: MKV + MP4

 

خلاصه داستان:
این پویانمایی، ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و…

دانلود نسخه 720p         /           دانلود نسخه 480p

پسورد فایل : pj-rj

http://s5.picofile.com/file/8130014750/Underdogs_2013.jpg

راهنمای دانلود (تصویری)




:: موضوعات مرتبط: دانلود , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن Underdogs aka Metegol 2013 720p دانلود انیمیشن Underdogs aka Metegol با دوبله فارسی دانلود انیمیشن مسابقه رو کم کنی دانلود دوبله فارسی انیمیشن Underdogs aka Metegol 2013 دانلود دوبله فارسی انیمیشن مسابقه رو کم کنی دانلود دوبله فارسی کارتون Underdogs aka Metegol 2013 دانلود دوبله فارسی کارتون مسابقه رو کم کنی دانلود مستقیم انیمیشن Underdogs aka Metegol 2013 با دوبله فارسی دوبله مسابقه رو کم کنی ,
:: بازدید از این مطلب : 1307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : دو شنبه 23 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/25/pj-rj - - گفته است :
شبیه ارور نیست نمیدونم چیه تاحالا ندیدمش خلاصه بازش میکنم میره توهمون سایته
پاسخ:خوبه ک درست شد . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :
من امشب گذاشتم دانلود بشه دانلود نمیشه یه نوشته ی خارجی میاد که مربوط به همون سایت دانلودست چیکار کنم؟؟؟
پاسخ:چه اروری میده؟

<-CommentGAvator->
بیاتابترکی ازخنده در تاریخ : 1393/4/24/2 - - گفته است :
وب زیبای داری
پاسخ:خیلی ممنون . :))

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
یافتم ممنون
پاسخ:خواهش میکنم . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
همون مربع سبزه که نوشته دانلود نیو
پاسخ:نه . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
حتما
پاسخ:روی دانلود 720 یا 480 کلیک کنید . 720 کیفیتش بهتره .
پاسخ:بعدش روی دانلود با سرعت پایین کلیک کنید . 30 ثانیه صبر کنید ک لینک دانلود را نشون بده .
پاسخ:بعدشم روی create download link کلیک کنید .
پاسخ:ی لینک بهتون میده روی اون کلیک کنید دانلود میشه . :)
پاسخ:اگه نتونستید بگید آموزش تصویری بزارم . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
باید چیکار کنم من تاحالا با این دانلود نکردم
پاسخ:الان میگم . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
ایول من دارم دربه در دنبال این میگردم دستتون درد نکنه
پاسخ:واقعاً ؟ خواهش میکنم . اگه انیمیشن دیگه ای هم مورد نظرتون هست بگین بزارم . :)

<-CommentGAvator->
× بـے נڵ × در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
بعدا دانلود میکنم . حجمش زیاده؟
پاسخ:باشه . مرسی . :)

<-CommentGAvator->
Rooze19 در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :

پاسخ:مرسی . :)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی